Čtyři úspěšné diplomantky

Čtyři mé studentky v lednovém termínu ukončili studium na KISKu obhajobou závěrečných prací. Jedna byla bakalářská a tři magisterské.

Karolína Kolčavová: Vliv jazyka a  kulturního prostředí studentů při studiu MOOC na FutureLearn: Případová studie – bakalářská práce, která se snažila zjistit, zda u MOOC kurzu jsou rozdílné preference v nastavení hodnot kulturních dimensí (Hofstedeho dimense) signifikantní pro proces učení, nebo zda jsme si kulturně blízcí.

Natálie Kudriová: Pohled učitelů na technologie ve vzdělávání během pandemie COVID-19 a po ní – magisterská práce obsahuje velice zajímavé rozhovory s učiteli, které odkrývají pohledy na technologie v okamžiku krizové výuky, ale i po ní, ovšem s náhledem právě COVIDové zkušenosti.

Kateřina Roch: Applying Universal Design for Learning to Increase Online Courses Accessibility – práce vzniklá se zahraničním konzultantem je skutečně pečlivou kritickou analýzou universal design přístupu ve vzdělávání, která ukazuje, že ne vše, co vypadá na první pohled lákavě musí vždy také dobře fungovat.

Klára Pirklová: Webináře ve vzdělávání učitelů – obsahuje jak teoretický náhled na to, jak učitelé mohou používat vzdělávání prostřednictvím webinářů, ale především praktickou příručku pro ty, co učitele učí. Učení učitelů představuje specifickou disciplínu, se kterou má autorka bohaté zkušenosti a do své práce ji systematicky promítá.

Napsat komentář

Blog na WordPress.com.

Nahoru ↑