Jak se učit a přitom zanechat stopu

ostravaJedním ze specifik školního vzdělávání je častá tvorba domácích úkolů „do šuplíku“ a řešení problémů, které nikoho netrápí. Příspěvek naznačí, jak může vzdělávání probíhat (pomocí různých online služeb) tak, aby se výsledky prací studentů mohli dostávat do širšího povědomí, a aby reagovali na problémy, které jsou pro daného člověka skutečně závažné a důležité. Ukáže, jak může vypadat portfolio a jak s ním aktivně pracovat v procesu jak školního, tak také (především) sebeurčeného vzdělávání.

Příspěvek zazněl jako pozvaný na konferenci „Žijeme v EVROPĚ – Digitální Evropa v informačním věku“ v Ostravě.

Presentace je dostupná na Slideshare.

 

Advertisements

Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit / Změnit )

Připojování k %s