Proč a jak (ne)využívat data o chování studujících

deepindataEvidence based learnig je jednou z cest, která umožňuje sledovat detailně studijní chování uživatele v určitém vzdělávacím prostředí, tato data analyzovat a přizpůsobovat podle nich jak vzdělávací obsah, tak také chování celého systému. Výsledkem má být maximální efektivita učení, což je silné téma jak v korporátní sféře, tak také v oblasti veřejného vzdělávání. Jak ale data správě pochopit a využít ve prospěch kvality a efektivity vzdělávání? S jakými limity a problémy je třeba počítat? A není smysl učení a vzdělávání někde jinde?

Příspěvek zazněl na konferenci Deep in Data: presentace je ke stažení.

Advertisements

Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit / Změnit )

Připojování k %s