Design online otevřených kurzů pro dospělé

14446192_1487242124626343_344074365875661097_nPříspěvek si klade za cíl analyzovat problematiku fenomenologické pedagogiky Jana Patočky a zasadit jej do kontextu využití moderních technologií ve vzdělávání dospělých. Na základě této analýzy nabídne perspektivy designu osobního vzdělávacího prostředí (PLE) či e-learningu v tomto fenomenologickém myšlenkovém rámci. Ukáže, jak podstatná je filosofická analýza vzdělávání pro jeho reálnou implementaci, volbu jednotlivých nástrojů, postupů, metod evaluace, ale také (a především) autonomie vzdělávajícího se. Návrh vzdělávacího procesu nemůže být jen psychologickou či prakticky didaktickou činností, ale musí vycházet z širšího antropologického kontextu.

Přednáška byla pronesena v rámci A-educa.

Slidy jsou dostupné na Slideshare.

Reklamy

Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit / Změnit )

Připojování k %s